ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

بارش‌ها کم‌بارشی را جبران نمی‌کند

  • کد خبر: ۲۰۵۴۶۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بارش‌ها کم‌بارشی را جبران نمی‌کند
مدیرکل اداره هواشناسی تهران گفت: کماکان اهمیت مدیریت منابع آبی و صرفه‌جویی وجود دارد چراکه میزان بارش‌های انباشت شده کاهش یافته است و این بارش‌ها نمی‌توانند کم‌بارشی‌ها را جبران کند.

به گزارش شهرآرانیوز، طی روز جاری اخباری با اشاره بر اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر یخبندان در تهران طی روز سه‌شنبه منتشر شده بود که به گفته مازیار غلامی - مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران - لزوم مطالعه دقیق هشدار‌ها در سایت هواشناسی تهران وجود دارد تا مردم به اطلاعات صحیح دسترسی داشته باشند.

مازیار غلامی در این خصوص اظهار کرد: کاهش دما ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد مربوط به روز‌های پنجشنبه تا شنبه (۲۱ تا ۲۳ دی) به‌ویژه برای روز‌های جمعه و شنبه است که یک روند تدریجی نیز دارد. در هشدار‌های صادر شده نیز بازه زمانی روند کاهش دما به‌طور دقیق ذکر شده است و باید این هشدار‌ها دقیق مطالعه شوند و تمام قسمت‌های هشدار مورد توجه واقع شود و استناد شهروندان نیز به داده‌های هواشناسی تهران باشد.

وی ادامه داد: از امشب بارش‌ها در تهران آغاز می‌شود و بیشتر در ارتفاعات شاهد این بارندگی‌ها خواهیم بود، اما از عصر پنجشنبه تا جمعه بارندگی‌ها می‌تواند شدت بیشتری داشته باشد. این بارندگی‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف و در پایین‌دست به‌صورت باران است. در بخش‌های شمالی شهر تهران به‌خصوص مناطق یک و ۲ بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران افزود: طی روز‌های پنجشنبه تا شنبه بارش باران و برف، وزش باد شدید و خیلی شدید، مه گرفتگی، کاهش دید در مناطق کوهستانی، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، لغزندگی زمین به‌ویژه در گردنه‌های کوهستانی به‌سبب بارش برف، کاهش دید، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال بهمن، کولاک برف و اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی را به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: مردم حتما برای سفر به ارتفاعات و مناطق کوهستانی تجهیزاتی همچون زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند. این مسئله بسیار مهم است که از صعود به ارتفاعات خودداری کنند چراکه مخاطره کولاک و ریزش بهمن وجود دارد و اصلا شرایط برای کوهنوردی مساعد است همچنین به دلیل وزش باد شدید و خیلی شدید احتمال سقوط درختان فرسوده و تابلو‌های تبلیغاتی وجود دارد بنابراین از پارک کردن خودرو‌های خود زیر درختان و ساختمان‌ها حتما خودداری کنند.

غلامی در پایان با تاکید بر اینکه این بارش‌ها هیچ تاثیری در بهتر شدن شرایط کم‌بارشی و کم‌آبی ندارد، گفت: کماکان اهمیت مدیریت منابع آبی و صرفه‌جویی وجود دارد چراکه میزان بارش‌های انباشت شده کاهش یافته است و این بارش‌ها نمی‌توانند کم‌بارشی‌ها را جبران کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->